måndag 11:22

Måndag igen, dagen jag alltid hatat. Nu hatar jag inte måndagar längre eftersom att jag har ett roligt jobb att gå till och mycket att se fram emot. Igår var jag ledig och när jag vaknade så längtade jag till jobbet, känns sjukt konstigt men kul såklart. Börjar 4 idag men gick upp 8 imorse och nu skypar jag med Evelina. Måste egentligen gå upp och fixa mig för jag har lite ärenden att göra på kvadrat, men det är så varmt och skönt i sängen, plus att vi har nytvättade sängkläder.. Det bästa som finns.

Idag snöar det här för typ andra gången i vinter, sist låg det endast kvar en dag sen regnade det bort. Har börjat saknat utomlands jättemycket. Jag och Jonathan har planerat att vi om några månader ska hälsa på hans mamma i Dubai, saknar dubai så fruktansvärt mycket!!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0