När allt bara känns bra

Allt känns så jävla bra men samtidigt är jag jävligt stressad. Jag och jonathan har hållt på att flytta nu i 2 dagar och det är ändå en del kvar i gamla lägenheten även om det inte är mycket. Nya lägenheten känns helt magisk alltså, haha. Kommer trivas som fisken i vattnet här och källaren på Gausel är nu ett avslutat kapitel. Kommer alltid känna något lite speciellt för den källaren (haha) eftersom att det var vårat första boende i Norge och mycket har hänt där, men samtidigt känns det otroligt skönt med en ny fräsch lägenhet som faktiskt är ovanför marken. 

Igår sov vi i nya lägenheten för första gången och idag var första dagen på länge som jag varit ledig mitt i veckan, så jag passade på att sova halva dagen. När jag vaknade skypade jag lite med evelina och med mamma för att sedan försöka hitta till närmaste busshållsplats, vilket faktiskt är rätt svårt när man är i ett helt nytt område. Det tog väl ett tag men tillslut åkte jag med 3an mot källaren i gausel. När jag kom dit hade jonis kommit hem från jobbet och vi åkte först till IKEA och köpte lite småsaker till köket och en datastol. Efter det åkte vi och handlade mat och sen åkte vi till Gausel igen och packade ihop våra grejer i typ 1 timme och körde det till nya lägenheten. Sedan dess har vi bara packat upp och försökt hinna fått i oss lite mat. Så nu är det alltså andra natten vi är här och just nu känns det inte som att någon kan vara lyckligare än mig. Jag är i världens finaste nya lägenhet med världens finaste kille och på lördag flyttar min bästa vän hit. Kan det bli bättre än så? jag tror faktiskt inte det. Dessutom så såg jag att jag fått en sån otroligt fin kommentar av min bästa bästa cissi i ett tidigare inlägg vilket typ gjorde min dag. 

Så trots all stress och ett uppsvullet öga av okänd anledning så mår jag bättre än någonsin.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0