strawberry tan

Kan inte sova men måste. Har skypat med evelina i typ 8 timmar. ÅTTA timmar!? Det har varit så otroligt skönt att vara ledig idag, imorgon jobbar jag på Feel och jag längtar redan. Jag och jonis har varit på en visning i Sandnes idag, så himla fin lägenhet, helt nybyggd. Men på kvällen fick vi ett mail om att de som var där före oss och kollade ville ha det, synd. Dock så var den dyr, 15 000 i månaden. Vi ska försöka hitta något mellan 10- 14 000 i månaden, vi delar det ju på 3 så det blir inte så brutalt som det låter. Men det är ändå jävligt dyrt, fast det är typ det billigaste för en 2:a här. Så dyrt att bo här! Men det finns otroligt mycket lägenheter som hyrs ut här så det är ingen big deal att den som vi var och kollade på idag blev uthyrd egentligen. Är ledig onsdag-torsdag men ska försöka få jobba på feel ändå, feel är mitt andra hem! Är så himla bekväm där och det känns knappt som att man går till ett jobb. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0