Vi kan göra allt vi vill

Hemsk dag. Vissa människor borde inte existera. Haft sån jäävla dålig dag av många anledningar, men en av dom stör mig mest. 
Och ni vet när man verkligen vill få tag i någon som man vill prata med och den personen inte kan prata eller sover? Det suger. Jag har tur som har jonathan, han är så himla bra. Har förövrigt jobbat idag, gick lite sådär faktiskt. Kan bero på att denna dag har varit så otroligt dålig. Åkte in till stan lite tidigare och köpte en tröja på New Yorker. Innan jobbet så var jag tvugen att äta också så jag gick till Burger king, det ligger sjukt nära mitt jobb. Haha, man känner sig så oerhört patetisk och fet när man sitter själv vid ett bord där inne och äter


 

Kommentarer
Postat av: mammi

Tråkigt att höra att du haft en dåligt dag men du har rätt i din rubrik. Kom ihåg att du är unik och en jätteduktig och modig tjej.

2014-01-21 @ 18:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0