Brooklyn Baby

Har nu jobbat 8 dagar i sträck, och två till blir det innan lite ledigt! Har ledigt på torsdag och lördag-söndag. Ska bli skönt! Jag älskar mitt jobb men det ska bli skönt att andas ut lite. Fick en fråga i en kommentar om jag kunde skriva lite om hur jag fixar mig till vardags, och ja det kan jag absolut! När jag får tid. Kanske kan göra det nu i helgen. Tycker det är så kul när jag får förslag i kommentarerna om vad jag ska skriva om! För jag har inte riktigt någon motivation till att blogga. Mina dagar ser så otroligt lika ut. Sova äta jobba och gymma om det finns tid till det. 

Och nu har True Blood börjat igen!! Så jag har precis kollat på första avsnittet, sitter bara i soffan med Evelina och gör ingenting speciellt nu. Ska väl sova snart antar jag.

Lite randombilder! Första bilden är från bilen då jag och Jonathan åkte till Sverige

Lunch på jobbet
En väldigt tidig morgon i Sandnes hamn, påväg till jobbet
True Blood
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0