like a million stars in the night sky

Det har varit en stressig vecka men nu har jag ledig helg. Haha, tycker jag alltid skriver att jag är ledig men det är bara då jag har tid att blogga. Så har varken jobbat eller gymmat idag, så skönt att inte känna att det är någonting man måste iväg till. Jag och Jonathan har typ bara legat i soffan och slappat hela dagen. Vi har knappt ens sett varandra den här veckan för att vi jobbat om varandra, så det har varit jättekul att kunna umgås lite♥
Nyss ätit sjukt god mat också, grillat med potatisgratäng. Nu sitter jag och Evelina i soffan (igen) och ikväll ska vi bara lyssna på lana del rey, kolla på skins, äta massa chips och inte alls tänka på någonting som har med jobb att göra.


Jättefina rosor som jag fick av bästa Evelina tillsammans med en kexchoklad för en vecka sedan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0