no rest for the wicked

Men idag har jag äntligen ledigt!! Har nu jobbat 10 dagar i rad, och igår på jobbet kände jag mig så otroligt trött och sliten. Gick på någon slags extraenergi tror jag. Efter jobbet mötte jag Evelina och gjorde ett ryggpass på gymmet innan vi gick hem och åt tacos. Idag har jag sovit, fixat ögonbrynen och målat naglarna, sånt man inte hinner annars haha.

Har tänkt ganska länge på att beställa ett par Nike air force 1. Har inte kunnat bestämma mig om jag ska köpa höga eller låga men nu har jag bestämt mig till 99 och det blir nog ett par låga. Tänkte beställa igårkväll men bara för att jag hade bestämt mig så fanns det inte min storlek någonstans.. Hittade på stadiums hemsida men kan inte beställa till Norge då. Så måste nog beställa hem till mamma så får de skicka hit de sen.. drygt.
Idag ska jag och Evelina kolla serier, shoppa, fika och äta Burger king. Så kommer Jonathan hem ikväll. Kan man ha en bättre ledig dag än så? Så jobbar jag 12-20 imorgon och sedan har jag ledig helg!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0