The red flag

Nu har jag inte haft datan på på typ en vecka eller nått sånt. Har jobbat, gymmat, ätit och sovit. Inget nytt. Nu har jag ledigt i några dagar vilket är så skönt. Idag är första lediga dagen och jag ligger fortfarande i soffan i myskläder. Snart ska Evelina åka till jobbet samtidigt som Jonathan kommer hem från sitt jobb och då ska vi åka iväg till Solas camping. Det är nämligen så att Jonathans Pappa, Eva, Albin och Ebba är här! Dom har med sig sin hund Ester också haha, så sööt. Vet inte riktigt vad vi ska göra, det är inte så himla bra väder (såklart, jag är ju ledig) men någonting ska vi nog hitta på. De har varit här i 2-3 dagar nu men har knappt hunnit se de eftersom att jag jobbat. Åker hemifrån vid 11 och är hemma i lägenheten igen runt 23.00 på kvällen. Då har jag ju jobbat, gymmat och åkt en hel del buss/tåg.

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka iväg! Ville bara uppdatera lite snabbt eftersom att det var så längesedan! Ska ta med kameran idag så kanske jag får lite roliga bilder att lägga upp senare.

Är inte världsbäst på det här med att äta bra, hehe
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0