we sure know how to run things

Tiden går så fort när man jobbar dag. Stod upp klockan 6 imorse, började 8. Slutade klockan 4 och åkte direkt hem. Jonathan skulle jobba över så jag städade vårat rum som en liten överraskning till honom. Bäddade också sängen med våra helt nya påslakan från KID som jag köpte för några dagar sen. Det är så himla fint! Vitt med blå/lila blommor på. Han blev superglad när han kom hem, vi satte igång med att grilla nästan på en gång för att jag var så himla hungrig. När vi nästan var klara kom en skitsur gubbe och sa att vi inte får grilla på vår uteplats för att det luktar grillat i hela trapphuset då.. Seriöst vem har någonsin lidit av doften från grillat kött?

Imorgon åker Jonis till Sverige i ca 2 veckor.. känns så tråkigt:( Men en positiv sak är iallafall att det betyder att Evelina kommer flytta in i vår säng och vi kommer kunna ha skräckfilmskvällar. Nu ska jag prata lite med evis och sedan ska jag krypa ner bredvid Jonathan, för jag jobbar imorgon också!
Kolla vilken fin blomma(växt?) jag köpte för ett par dagar sedan också! Vet inte vad det har blivit med mig och blommor
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0