classic

Imorgon börjar en ny jobbvecka. Det har varit röd dag i Norge idag så vi har haft långhelg här.
Har haft en sån sjukt skön dag! Jonathan väckte mig vid 11, jag gick och väckte Evelina och vi gick direkt ner i hamnen och la oss i solen. Efter det gick vi och köpte glass + tog en promenad. När jag kom hem umgicks jag bara med Jonathan och nu har jag precis kommit hem från gymmet med E. Vi har fått in ett gympass varje dag nu de senaste dagarna vilket känns bra. Lyckats pussla ihop det trots olika jobbtider.

Annars har det inte hänt så mycket. Jobbat, gymmat, haft helg och börjat tycka om iskaffe. Har en sån himla skön jobbvecka framför mig, och på lördag åker jag och Jonis till Sverige!!
 

Kommentarer
Postat av: Elissa

Älskar din blogg men du bloggar aldrig, typ en gång i månaden.. Inte alls kul, blogga varje dag med flera inlägg tack!!

2014-06-17 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0