All summer long

Igår jobbade jag dag för första gången på sjukt länge, gick upp klockan 6 tillsammans med Jonathan och vid 7 var jag och Evelina på gymmet. Så skönt att vara där på morgonen eftersom att det nästan aldrig är någon där då. Sen direkt efter det tog jag tåget till b young och jobbade 10-15.30. Så skönt! Vill alltid jobba dag.

Idag var min enda lediga dag den här veckan så jag sov till halv 2 sen gick jag och Evelina till gymmet igen, har sån sjuk träningsvärk efter gårdagens benpass så att bara ta sig dit var en plåga. Vi var där och tränade i lite mer än 2 timmar och efteråt kändes det otroligt bra som vanligt. 

Det har verkligen börjat bli vår här i Stavanger, plusgrader varje dag. Även om det är himla skönt så kan jag inte sluta längta till sommaren. Har ingen aninng om hur mycket jag kommer kunna vara hemma i Sverige i sommar pga mina jobb men jag hoppas att det blir några veckor iallafall. För ett par månader sedan trodde vi att vi skulle flytta hem till Sverige i sommar men planerna har blivit ändrade.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0