Fantastisk dag

Sån bra start på dagen som jag hade idag tror jag aldrig jag har haft, eller någonsin kommer ha igen haha. Jag kom ju hem från gymmet, drack lite protein, började sminka mig och fixa håret medan jag kollade på serier. Hade gott om tid! Och det var soligt ute, vilket alltid får en på bättre humör. Sen ringde jag till bikbok för att jag idag skulle få reda på om jag fick jobb där eller inte. Var på en intervju för en vecka sedan. Var så nervös, men ringde iallafall dit och hon sa att hon hade försökt få tag på mig i flera dagar nu men inte nått mig. Hon hade bestämt sig redan dagen efter vi hade haft intervjun att det var jag som skulle få jobbet! Och hon berättade även att jag börjar första april. Blev helt överlycklig!

Sen åkte jag iallafall till Feel och mådde bara så otroligt bra

Evelina slutade innan mig så hon kom upp på feel och gjorde mig lite sällskap också innan vi tog tåget hem. När jag kommer hem så ser jonathan lite sneaky ut och säger att jag ska komma in på vårat rum och stänga dörren (haha). Så säger han att han har en liten överraskning till mig och att den ligger i min almanacka, så jag öppnar den och då har han skrivit det här!!!!↓
Så han och mamma har suttit och planerat det här hela dagen eftersom att jag så himla desperat har tjatat om hur mycket jag vill hem ett tag. Så imorgon åker jag hem!!! Kan inte ens förstå det. Jag har sån himla underbar pojkvän och så himla underbar familj.♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0