Free

Har varit så otroligt upptagen den här veckan, men det känns som om jag endast jobbat, gymmat och sovit. Nu är det "helg" och jag föbereder mig inför nästa jobbvecka som också blir rätt intensiv. Och veckan efter det börjar jag på Bikbok!!

Idag jobbade jag på Feel, ett väldigt kort pass men Andrea skulle jobba efter mig så jag stannade och pratade lite med henne. Sen tog jag tåget hem och Jonathan mötte mig på stationen med en stor kram. Vi åt lite på stan och när vi kom hem efter det totaldäckade jag i sängen. Sov i 2 timmar och nu sitter jag med Evelina i soffan och degar. Vi ska äta en sen middag snart, vet inte ens om man kan kalla det middag längre när klockan kommer hinna bli 1 haha. Nu ska jag ta ett glas vin och försöka bli klar med min bloggdesign!


Mina nya träningsskor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0