Längtar

 
Som jag längtar hem just nu. Kunde jag bara få någon dag i Sandviken och sen några dagar i Dalarna så hade allt känts så mycket bättre! Vill träffa min familj, släkt och mina vänner. Har haft en dryg period nu med olika jobb och olika ansökningar hit och dit så jag känner bara att jag vill få slappna av hemma i Sverige. Bara några dagar hade räckt. Att få vakna upp en solig vårdag i brunnsberg omringad av hundar och be morfar att göra omelett till frukost. Det hade varit guld.

Nu har jag precis kommit hem från gymmet. Ska äta lite och sedan jobba kväll åter igen, dock på Feel denna gång.

Kommentarer
Postat av: Ywette

Jag vill också att ni kommer hem...
Var så länge sedan vi träffades.
Ni är så duktiga som kämpar på.
Kramar från Ywette

2014-03-10 @ 16:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0