swe

Längtar redan tillbaka hem till Sverige. Trivs så otroligt bra här i Norge men längtar hem till min familj och mina vänner! 

 
På flygplatsen i Stavanger, var så otroligt glad när jag tog den här bilden
Vi kom hem till Sverige sent och det var Jonathans pappa som hämtade oss så jag sov hemma hos Jonis första natten. Jag provade deras jacuzzi ute för första gången, sjukt mysigt! 
Första dagen i Sverige på tre månader! På en gång när vi vaknade cyklade vi iväg och åt kebab haha
Jag har inte kvar mitt rum hemma längre för det har min lillebror fått, så jag delade rum med Johanna! Kändes som man var liten igen hihi. Första natten hemma kollade vi på bridge to terabithia och åt massa gott!♥ Saknar Johanna
Morgonen efter kom min lillebror in med frukost på sängen, så himla gulligt!!

Slapp laga/bestämma/köpa mat vilket var otroligt skönt

Spelade massa Sly med Frida

Jag och mamma åkte till stallet en dag och jag red lite. Så kul att komma upp på hästryggen igen

Klippte mamma

Den här dagen var så himla bra. Det började med att jag, Cissi, Ida och Ricky hade picknik i Högbo med underbart väder. Efter det var Ricky tvungen att åka iväg och vi andra åkte hem till Cissi för att kolla på top model och bli bjudna på mat♥ Jennifer kom dit en snabbis också!
Som jag saknar dom nu.

Hade en så sjukrt skön och rolig kväll med min Mimmi!♥

På Arlanda igen påväg till Norge efter ett par underbara dagar hemma
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0