Thai

Har inte uppdaterat sen innan vi var i Sverige.. Inte haft tid! Hade det så otrooligt mysigt och bra i Sverige så jag rörde inte ens min dator utan bara njöt av att vara hemma. Det har aldrig varit så skönt att komma hem som det var då, herregud! Känslan går inte att beskriva. Men nu är jag iallafall tillbaka i Norge igen och har mycket jobb framför mig, vilket jag ser fram emot! 

Idag började jag 10, gick upp vid 7 imorse och satt och åt frukost i soffan..var rätt pigg! Jobbdagen var jättebra, älskade feel och älskade kunder. Efter jobbet åkte jag hem och då var jonis hemma! Det är faktiskt väldigt ovanligt att vi är hemma samma tid. Vi jobbar alltid om varandra men nu för en gångs skull så jobbade vi ungefär likadana tider och kunde umgås lite på eftermiddagen. Efter det gick jag och tränade, när jag kom tillbaka hade Evelina kommit hem! Vi åt thailåda eftersom att ingen av oss orkade göra mat idag.

Nu ska jag sova, äntligen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0