Flowers

Har haft en bra men otroligt intensiv vecka på jobbet. I lördags var det 17 maj tema på bikbok så vi klädde oss fint och pyntade butiken lite extra, och jag hade så himla kul med Hanne och Kine på jobbet. Klockan 4 när jag var klar för dagen så var jag helt slut och glad att det äntligen var helg för mig också. Idag har jag nästan bara legat och slappat i soffan, förutom att jag blev ivägtvingad till gymmet av Evelina. Är inte alls motiverad till att gymma längre, hoppas det är en liten period bara. Jag har sån tur att Evelina släpar med mig dit trots mina protester och sura miner, för som alltid så är jag ändå jätteglad att jag följde med när vi väl är där.


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0