sommarregn

Det blev inte så mycket av den där lediga helgen.. Fick hoppa in och jobba 4 timmar igår och idag jobbade jag 9 timmar. Så otroligt mycket folk som skulle handla på bikbok idag så det var helt sjukt! När jag kom hem var det bara vila som stod på schemat för något annat orkade jag inte med. Va lite extra trött också eftersom att jag och Evelina klättrade upp på lifjället igår och sedan gick hem därifrån, så vi besteg alltså först ett berg för att sedan gå hem de 8,5 kilometerna. Det tog oss 5 timmar.. Egentligen skulle vi ta bussen hem efter att vi kommit ner från fjället men vi bestämde oss för att gå ändå. Ingenting slår mysiga vägar och sommarregn.

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0