it's always darkest before the dawn

Måndag.. Har jobbat och nu sitter jag bara i soffan och är helt död. Har varit så otroligt trött de senaste dagarna. Kan inte riktigt konversera med människor, kommer inte på något att säga och jag hänger inte med liksom. Samma sak nu när jag ska skriva, har massor att skriva men det blir inte bra när jag skriver ner det haha.

Någonting värt att nämna är iallafall att jag hade en himla bra kväll i fredags. Efter jobbet gick jag och Karinne först runt inne i byn och kollade i lite affärer. Har en ny favoritaffär! Den heter "ting". De hade allt från massa små tvålar, till lampor, te, stolar och tandborstar. Lyckades faktiskt hålla mig från att köpa någonting även fast jag bara ville ta med mig hela butiken hem. Efter det gick vi till Døgnvill. Där satt vi i baren med lökringar, pommes och milkshake och bara snackade om allt möjligt. Egentligen var det tänkt att vi skulle skulle dra hem efter det för jag var så trött, men det slutade med att vi satt på ett sjukt mysigt ställe som hette Gnu(haha). 
Massa snack om sons of anarchy, skrattanfall, ett par hallonöl och några drinkar senare tog jag sista tåget hem.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0