Quick update

Sitter i soffan och kollar runt på tumblr. Ska snart hoppa in i duschen och krypa ner i sängen för imorgon måste jag gå upp klockan 06.00. Ska jobba såå mycket nästa vecka, och det är mycket som ska göras så jag är lite nervös. Men vet att det kommer att gå bra! Snackade lite med Emilia nyss, saknar henne så mycket. Har inte träffat henne sedan i somras, då var jag bara där en dag och innan det var det typ april 2013. Men vi har varit vänner sedan vi var jättesmå och det är en sån där vän som man bara vet att man kommer ha livet ut♥ Ska hem till Sverige om ca 3 veckor och längtar som tusan. Längtar efter alla där hemma. Blir kvar där i 2 veckor och jag har bestämt mig för att åka till dalarna i några dagar för att träffa släkten och även hälsa på Emilia. Så taggad! Johanna har ju fått körkort så vi ska åka tillsammans till dalarna då. Mysigt!!

Så var det en sak till, jag uppdaterar min blogg när jag känner för det och när jag har tid. Bloggar inte för någon annans skull även om jag självklart tycker att det är kul att det finns en del som vill läsa den:)

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0