These are the days we won't regret

Huur kan det vara så svårt att få tag på en iphone 6 i silver.. Har verkligen kollat överallt. Antingen är det slutsålt eller så kan de bara sälja med abonnemang, och jag vill inte ha ett norskt abonnemang! Vill bara köpa ut telefonen. Så nu har jag faktiskt bestämt mig för att beställa en även om leveranstiden var typ 10 dagar. 

Har hunnit med massa grejer efter att jag bloggade sist. Har haft sleepover hemma hos Karianne vilket var så sjukt kul! Hon studerar så hon bor i lägenheterna vid/på universititet. Så mysigt! Ser ut exakt som i en amerikansk film haha. Hennes "rum" eller lägenhet eller vad man nu ska kalla det, var så härlig! allt var verkligen on point. Jag vill bo där haha. Vi åt massa gott, snackade om det mesta och kollade på film. Först kollade vi på "A million ways to die in the west", vilket var en fantastiskt rolig film. Vi låg och garvade under typ hela filmen. Sen kollade vi på "Easy A", har sett den flera gånger men det är ju en typiskt tjejfilm bara. Dagen efter gjorde Karianne en supergod frukost. Längtar redan till nästa sleepover!

Sen har jag också varit på personalfest med mina fina bikbok-tjejer. Vilken kväll alltså! Vi började hemma hos Camilla (som förövrigt bor i DRÖMhuset) med tapas, dricka och tjejsnack. Sedan tog vi båten in till Stavanger (haha ja, här åker man båt om man ska någonstans) och satte oss först på ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter, drack lite drinkar och umgicks. Efter det splittrade vi oss litegrann eftersom att några av tjejerna inte är 20 än, vi följde med de bort till stället de skulle på, men det var så lång kö så vi gick tillbaka dit vi var innan. Några drinkar senare blev det lite dans vid vårat bord hehe. Sen var vi på 2 ställen till efter det. När vi var på det sista stället hade vi druckit rätt mycket och jag glömde bort att jag hade lämnat in min jacka i garderoben, så jag fick rååpanik. Jag och Kine (som hade varit med och lämnat in jackan bara några minuter tidigare, men också glömt det) sprang omkring på hela stället och letade sen tappade vi bort varandra. Jag var sjukt less för jag hade mitt busskort, min mobil och mina pengar i jackan och jag trodde ju att den var stulen eller nått. Snackade med personalen och de frågade efter mitt nummer så de kunde ringa om de hittade den, men av någon anledning skulle jag envisas med att ge min mailadress istället? haha. Jag stannade där tills det stängde och alla hade gått, och gissa vad som då hängde i garderoben helt ensam... Min jacka såklart. Haha, herregud alltså. Men det var iallafall avslutet på en helt fantastisk kväll med tjejerna. Tråkigt nog är jag så j'vla dålig på att ta bilder!! Hade verkligen velat ha lite bilder från den kvällen.

 
Alla bilder utom den sista är från filmkvällen hemma hos Karianne. Den näst sista bilden på mig är sjukt creepy haha. Det var mitt i natten och vi skulle precis ut en snabbis, och det var svinkallt! Därav den snygga blandningen av mina mintgröna mjukisar,  hennes vita fluffiga jacka + mössa. 
Den sista bilden är från personalfest-kvällen. Ganska osmickrande bild med söt ändå haha, jag och Karianne på båten in till Stavanger. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du ens en blogg när du inte uppdaterar dagligen? Ingen idé att ha en blogg då

2014-10-25 @ 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0