We are the wild youth

Skinnkjolen, T-shirten, Skjortan och Jeansen är från bikbok. Mörkgrå jeans! nya favoriter. Stickade tröjan och hoodien är från Gina tricot. På andra bilden är det rosa ljuset från bikbok, Nagellack från essie (Bahama mama), Örhängen från gina tricot. Foundation från Maybelline som jag ska använda som concealer. När jag sminkar mig så använder jag mig av en concealer från Loreal under ögonen, längs med näsan, på hakan och lite i pannan. Men den tar slut såå himla fort eftersom att jag använder den varje dag och det är bara en liten "penna". Så fick hjälp av tjejen som jobbade med att hitta den som var mest lik concealern från Loreal, hoppas att den blir bra! Sen sist så är det en ögonskugga från Loreal som är perfekt som highlighter, så det tänkte jag använda den till.

Nu: Pannkakor med nutella och vaniljglass! Söndagslyx 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0