Onsdagar

Idag har jag haft en sjukt skön sovmorgon. Börjar klockan 16! Har bara suttit i soffan, kollat tv och ätit tacos. Ska precis dricka upp det sista av min chai latte och sen börja fixa mig för dagen. I måndags hade jag en rolig, men lååång dag. Började klockan 8, slutade 16, skulle ha lite upplärning efter det, och sen klockan halv 9 skulle vi ha personalmöte på bikbok så det var ingen idé för mig att åka hem mellan. Som tur var så skulle inte Camilla det heller! Så vi gick iväg och åt på Joe and the juice under tiden, hade så himla trevligt!♥ Sen var det ju dags för personalmöte och det var så mysigt och bra, vi satt allihop i butiken och drack pepsi och diskuterade en massa olika saker. Är så otroligt glad att jag jobbar med sånna fantastiska tjejer. Efter det var det iallafall äntligen dags att åka hem! Klockan 12 på natten satt jag på tåget hem till Sandes igen alltså. Jag hade då varit inne i stan i ca 16 timmar. Kunde inte sova när jag kom hem heller, fick 4 timmars sömn eftersom att jag skulle upp klockan 6 dagen därpå också. Åkte till jobbet vid 7 och sen var jag helt död när jag kom hem igår. Så ett 16-20 pass idag var verkligen passande.

Förresten så håller jag på med nya bloggdesignen för fullt! Så den borde snart vara klar. Får ju inte så många timmar om dagen då jag kan sitta och hålla på med det mellan jobb, träning och faktiskt umgås med människor runt omkring mig, hehe.
Ni får ursäkta mina naglar på denna bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0