Thinking out loud

Nu har det hänt grejer. Jag har inte bloggat på ett bra tag nu pågrund av att det händer så otroligt mycket i mitt liv just nu! Både jobbiga och roliga saker. Jag har varit hemma i Sverige i 10 dagar och kom hem för en vecka sedan. Det jobbigaste med att vara hemma är att man saknar allt så mycket den första tiden när man kommer tillbaka till Norge igen. Men har vant mig med att vara tillbaka nu. Jobbet går jättebra och jag ser faktiskt väldigt mycket fram till imorgon, en ny vecka! 

Att vara hemma i Sverige var iallafall såå skönt och jag behövde det verkligen. Det var så underbart att träffa alla vänner igen och jag är så himla glad att jag har så fina människor i mitt liv. Den jag umgicks med mest var mimmi och vi hade så jäävla kul haha, som alltid. Saknar henne redan. Saknar också Johanna och Mamma, hela familjen faktiskt. Och Ricky, Cissi, didde och Alicia, saknar alla!  Nästa gång jag kommer hem blir i vinter och jag längtar redan.

Köpte dessa på Urban innan jag åkte hem. Är in love. Knäppte tyvärr inte nå mycket bilder alls hemma i Sverige, är så dålig på att komma ihåg det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0