World on fire

Solen lyser ute vid hamnen och det är så himla skönt väder idag! Sjukt hur fint väder det har varit här den senaste veckan, sol varje dag! Tydligen vid den här tiden på året brukar det spöregna varje dag i Stavanger.
Nu har jag precis fixat klart mig och ätit lite, ska snart gå iväg till tåget. Idag ska jag bara jobba 12-16, samma imorgon då vi också får lön och efter det har jag ledig helg. Kan det bli mycket bättre än så? Dessutom kommer Ida tillbaka från Bergen för att stanna i Stavanger över helgen så vi ska hitta på någonting. 
Efter jobbet tänkte jag och Jonathan städa lite i lägenheten och sen så hoppas jag att jag får lite gjort på bloggdesignen. Har inte så mycket idéer men det brukar alltid lösa sig.

Har förövrigt blivit helt beroende av dessa duschgeléer(?) från The body shop efter att jag var hemma hos Hanne och fick låna hennes med mango. Dessutom har dom ett bra hösterbjudande på dom nu, vanligtvis kostar de 98,- Men nu kostar de bara 69,-
 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ha ha, precis som Jenny då. Jag tror att hon har varenda grej från Body shop... ;)

2014-09-18 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0